Avatar billede manse80 Nybegynder
03. november 2003 - 19:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde driver til Lasat 56k modem til xp

Jeg har haft problemer med at finde en driver til xp til mit modem, der er lidt over et år gammelt.  Det er et Lasat 56k-modem. Lasat's hjemmeside både .dk og .com virker ikke, og kan ikke finde den andre steder.
Avatar billede resten Nybegynder
03. november 2003 - 19:56 #1
Du vælger bare det skal være et standard modem i xp så skulle den gerne værer der.
Avatar billede manse80 Nybegynder
03. november 2003 - 20:00 #2
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede resten Nybegynder
03. november 2003 - 20:14 #3
Du kan også bare hente driver til det her.

http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=int
Avatar billede manse80 Nybegynder
03. november 2003 - 20:21 #4
Er det ikke driveren til et internt modem? Mit er eksternt, men det gør måske ingen forskel?
Avatar billede resten Nybegynder
03. november 2003 - 20:38 #5
Du kan prøve og se om det virker.

Men ellers går du ind i kontrolpanel telefon og modemindstillinger klik på modem og så vælger du det selv på listen og så snupper du et standard modem 56k.
Avatar billede manse80 Nybegynder
03. november 2003 - 20:40 #6
Prøver det første, men det er fordi den driver jeg bruger lige nu duer ikke til xp for den bliver ved med at smide mig af nettet...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. november 2003 - 21:59 #7
http://www.driverguide.com/indexddc.htm

Login : drivers
Passw : all
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. november 2003 - 11:57 #8
Takker ;o)
Kører det så nu - og hvad hedder den driver du fik fat i ?
Læg evt. - (om muligt) et mere direkte link til den, så andre kan få glæde af det.

/victor-1