Avatar billede chc Nybegynder
03. november 2003 - 19:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mp3 afspiller

Hej alle på eksperten.dk
Jeg har et problem her: hvilken af disse mp3 afspillere skal jeg købe:

Creative Rhomba
128MB / MP3 & WMA / LCD / USB1.1 / FM-Radio / Voice Recorder
Accessories: Earphones, USB cable, manual
Interface: USB
Warranty: 2 Years
Der er dog lige det ved den her model at den får strøm i et indbygget batteri ligesom i en mobiltelefon. Er det et batteri ligesom Nokia 3310 som hvis man kladt lader på den går batteriet hurtigt i stykker?

Denver mp3 med radio fra merlin reklame avis (www.merlin.dk)’
128MB / MP3 & WMA / FM-Radio / Voice Recorder
Accessories: Earphones, USB cable, manual
Warranty: 2 Years

Hvilken har den bedste lyd og hvilken er mest holdbar?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
04. november 2003 - 12:23 #1
har den selv:
http://us.creative.com/products/product.asp?campid=20001&category=3&subcategory=20&product=110

syns er det mest geniale Mp3 afspiller...  1 AAA batteri holder i 10 timer(eget erfaring) ..128 MB ram..

Men de har lige lavet en ny en MuvoNX ..
http://us.creative.com/products/product.asp?category=3&subcategory=20&product=4884
Den har noget mere at byde på... vil selv skifte til den når 256 MB udgaven kommer(til fornuftig pris ) :)
Avatar billede chc Nybegynder
04. november 2003 - 16:38 #2
Ok Men har du nogen affaring med Denver mp3 afspileren????
Avatar billede killer_bee Nybegynder
05. november 2003 - 16:18 #3
nej .. desværre :(