Avatar billede klud Praktikant
03. november 2003 - 18:40 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Tele2 ADSL

www.tele2asdl.dk har jeg lige læst alt på, og har bestilt hos dem, men er der nogle der kan bekræfte det der skrives på siden, er det så ringe, eller er der nogen der har gode erfaringer med Tele2.
Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
03. november 2003 - 18:45 #1
Jeg bestilte tele2 for 5 md. siden, og har først fået det ordentligt op og kører d. 15 / 10 2003. Deres supportere er MAX inkompetente, og fatter generelt meget lidt. Deres service er totalt ringe, men deres linier køre nogenlunde godt. Havde jeg vidst at jeg ville have fået alle de problemer med dem, havde jeg valgt TDC !!!!!!!

M.v.h.

  Stroyer_dk
Avatar billede riversen Nybegynder
03. november 2003 - 18:51 #2
jeg kan ikke bekræfte historien, men har set link til den i diverse pålidelige nyhedsmedier. Jeg har desuden læst om lignende situationer.
Avatar billede tronic1 Nybegynder
04. november 2003 - 09:37 #3
Dårlig erfaring = pludselig var alle vores 8 IP add. væk.
Der gik over en uge før de var tilbage igen.

God erfaring = selvom vi kun betaler for en 1024/256 linie kører den stabilt ved ca. 1300-1400/300
Avatar billede bjuhl Nybegynder
04. november 2003 - 09:39 #4
Jeg har ikke oplevet nogle problemer.
Jeg bestilte, de rykkede godt nok installationsdatoen 1 gang. Men installerede det og det kørte. Snakkede med en meget fornuftig supporter, da vi ligepludselig ikke kunne komme på nettet. Men det var fordi vi havde fået en fast istedet for 2 dynamiske IP. Men det ændrede de med det samme, og har lige bestilt en 3. IP mere uden problemer.
Har aldrig været i kø mere en 20 sekunder til hotline. (jeg ringede et par gange i mellem 16-17 på hverdage.)
Avatar billede grandahl79 Nybegynder
06. november 2003 - 13:51 #5
har det også selv ingen problemer her!!
Avatar billede jopech Nybegynder
01. januar 2004 - 14:27 #6
Har haft det i 5 måneder nu, og ligger på en hastighed stabilt et godt stykke over hvad jeg betaler for - 2mbit
Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
01. januar 2004 - 20:41 #7
Øhhhh..... jopech  prøv lige at tage www.hastighed.tele2adsl.dk, begynd at downloade en af filerne, og fortæl mig så lige hvad din stabile Download hastighed er. Hvis den er under 228 kb/sec (256) får du under det du betaler for.... desuden er det ikke DL-hastigheden selskaberne betaler for, det er Uploaden !!!!!