Avatar billede tox-man Nybegynder
08. januar 2001 - 09:55 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Basisbank

Er der nogen der har erfaringer med Basisbank ?
Avatar billede stargate Nybegynder
08. januar 2001 - 10:04 #1
Ja, det har jeg.
Jeg har konti i Basisbank, og er godt tilfreds.
Noget specifikt du vil vide ???
Avatar billede tox-man Nybegynder
08. januar 2001 - 10:11 #2
hvordan ser det ud med sikkerheden ?? - og har man umidelbart brug for nogen af de funktioner som almindelig bank/sparekasse har ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. januar 2001 - 10:12 #3
Ja jeg er kunde der.
Deres kode er ikke for god men jeg har ikke fundet nogen katastrofale fejl i den, bare småting som fx:
1) når man logger af skifter de ikke tilbage fra https.
2) et sted de fejlbrugte parseInt så den prøvede at tolke 4 sidste cifre i mit persnr oktalt.
De reagerer prompte og er pænt rare.
Avatar billede hco Nybegynder
08. januar 2001 - 12:01 #4
hvad mener du med \"... brug for nogen af de funktioner som almindelig bank/sparekasse har ?\"??

Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2001 - 16:12 #5
Jeg har også tænkt på at skifte til dem  :)
Avatar billede hco Nybegynder
08. januar 2001 - 16:18 #6
jeg tjekkede med min egen bank (den danske) og jeg havde regnet lidt på det. Det viste sig at jeg ville få 10.000 kr. i hånden om året, hvis jeg flyttede til basisbank.

Tjek deres priser.

Den danske bank giver 0,25% på indlån
Basisbank giver 4,5% på indlån

det er altså en sjat!
Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2001 - 16:25 #7
Heh ..  I mit tilfælde er det nu udlån renten der er mest interessant  ;o)
Avatar billede hco Nybegynder
08. januar 2001 - 16:27 #8
jammen det er det samme.

jeg skulle have ny bil.

jeg kunne spare 6000 ved at oprette en kassekredit i basisbank, frem for at oprette et billån hos Den Danske bank. Samtidig kan jeg \"skippe\" en måned, hvis økonomien er lidt stram.

Avatar billede klas Juniormester
08. januar 2001 - 16:47 #9
nice  :)  er ellers gode venner med min bankmand . . Håber ikke han bliver sur når jeg smutter . .  :)