Avatar billede burningice Nybegynder
02. november 2003 - 20:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl med Server.Transfer() i Global.asa

Jeg har følgende kode i min global.asa, og det virker fint på min testserver...

protected void Application_Error(Object sender, EventArgs e)
{
    Server.Transfer("error.aspx");
}

Når jeg så uploader det til min produktionsserver (konfigurationen er meget lig), ja.. så kommer der bare en hvid side, og det er som om at siden bare hænger/idler :(

Hvad går der galt? Nogen der kender til problemet, evt. har været ud for det samme, og har en løsning på det ?
Avatar billede mdj Nybegynder
02. november 2003 - 20:42 #1
Tjek om error.aspx kan køre, se evt. om serveren har rettigheder til at eksekvere en aspx fil via en S.Trensfer... ;)
Avatar billede burningice Nybegynder
02. november 2003 - 21:28 #2
jajaja... *rødmer*... det viste sig at mailserveren på produktionsserveren havde en lille config-fejl :/