Avatar billede kenneth0005 Nybegynder
02. november 2003 - 17:03 Der er 2 kommentarer

adsl boost

jeg har hørt at man kan installere et program så ens internet går hurtigere er det rigtigt, hvis det er vil jeg da meget gerne have det sent hilsen kenneth
Avatar billede gram123 Nybegynder
02. november 2003 - 19:28 #1
Det eneste adsl boots jeg har hørt om er cybercity der tilbyder at man, mod betaling, kan booste sit internet i f.eks. 1 dag eller 1 måned. Jeg ved ikke om der findes et program der kan fixe det, og hvis der gør lyder det ikke helt til at være på den rigtige side af reglerne....
Avatar billede bleze Nybegynder
02. november 2003 - 21:48 #2
Det er rigtigt at sådan programmer findes, men der er så mange produkter på markedet som er fup og svindel - dette er et af dem.  du kan ikke gøre en linie hurtigere end den er.    du man max stille på TCP/IP's MTU men du får ikke noget overdrevet ud af dette.

Du behøver ikke bruge penge på sådan et program

Søg på MTU på google og lær hvordan du selv ændrer værdien til at match dit operativ system og din internet forbindelse.

Held og lykke