Avatar billede 007_jkm Nybegynder
02. november 2003 - 16:13 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

NETPOINT?? Crack??

Er der nogen af jer experter, der kan mestrer at logge jer ind på et netværk, som har betalingskort som access til Browsning??

Jeg sidder meget ofte på hoteller, hvor der er denne her DYRE service fra et dansk firma som hedder NETPOINT, og de giver kun 1times adgang for 75kr. hvilket ÉR det eneste sted i verden denne service er så dyr!

Jeg har flere gange forsøgt, at komme i dialog med firmaet om denne OVERPRIS, men de svare ikke på de mail jeg sender dem!!

DERFOR har jeg nu tænkt mig, at jeg ville "HACKE" mig ind på deres Router, så de kan opdage, at der findes andet end DEM i verden!!

Normalt logger man sig på ved en kode eller sit kreditkort, og så åbner den for browsning i X antal min. og ellers kan man sagtens pinge og finde sin IP under DOS.
(Standard GATEWAY er: 10.42.1.1 & min IP er NU: 10.42.1.147)

Er der mon nogen som kan komme igennem den??

TAKKER for jeres EXPERTISE!
Avatar billede krydset Nybegynder
02. november 2003 - 16:15 #1
Det er jo ulovligt og høre ikke til her på eksperten, kan du ikke lukke spm :-O
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
02. november 2003 - 16:17 #2
Nej det er bare en ALTERNATIV måde, at logge sig på nettet!!!
Avatar billede krydset Nybegynder
02. november 2003 - 16:18 #3
Hvis du vil uden om betalingen er det ulovligt :-O
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. november 2003 - 16:18 #4
Jo, det er ulovligt. De driver en helt legal virksomhed, som må
prissætte deres produkter som de vil. Du kan bare undlade at benytte
deres service.
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 16:18 #5
Jeg ved ikke helt om jeg skal grine eller græde, så jeg nøjes med at bede dig lukke spørgsmålet. Gør du ikke det, gør jeg det for dig, og så ryger din bruger med i købet.
Avatar billede krydset Nybegynder
02. november 2003 - 16:19 #6
Sådan :-O
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:19 #7
Det er dybt imponerende, det kommer vel på topti over det mest ulovlige spørgsmål stillet på E! nogensinde.
Avatar billede krydset Nybegynder
02. november 2003 - 16:20 #8
*LOOL*
Avatar billede krydset Nybegynder
02. november 2003 - 16:21 #9
du må osse godt lukke spm og give mig point, jeg har svaret det ER ulovligt
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 16:22 #10
krydset : Modtager du point i dette spørgsmål, vil det være overtrædelse af ekspertens regler. ;)
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
02. november 2003 - 16:22 #11
Ja,men I er bare nogle AMATØRER hele BUNDET!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 16:23 #12
Siger ham, der betaler 75 kr. i timen for at surfe på diverse "hotel-sites"? :)
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
02. november 2003 - 16:24 #13
Jeg vil gerne LUKKE SPM, men hvor? Siden er totalt uigennemskuelig!!
SÅÅÅÅ LUK I bare HELE lortet, for jeg kan godt finde RIGTIGE hackere andre steder!!
Avatar billede osaka_san Nybegynder
02. november 2003 - 16:24 #14
hehe.. jeg smågriner stadigvæk... Det er til dato et af de mest underholdende spørgsmål jeg har set herinde. hehe...

007_jkm> Skal vi ikke bare sådan helt kollektivt aftale, at nu løber du lige en frisk tur, tager et bad når du kommer tilbage, og så har du sat liv i mere end et enkelt par celler oppe i hovedet, og prøver at genlæse det du selv har skrevet ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:24 #15
N0rm>>*LOL*
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 16:25 #16
007_jkm : Spørgsmålet er lukket, så smut du bare ud og find hackere der kan hjælpe dig. :)
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
02. november 2003 - 16:26 #17
Det er så DET man kan kalde "EKSPERTER" og sidde og spille HELLIGE køer!! Jeg synes skulle spille jeres kort på noget klogere, når I ikke kan finde ud af en SKID!
Avatar billede krydset Nybegynder
02. november 2003 - 16:26 #18
>>>n0rmality  ej det går ikke jeg vil ikke have point :-O *GG*
Avatar billede krydset Nybegynder
02. november 2003 - 16:26 #19
*LOOL*
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 16:27 #20
007_jkm : Vores ekspertise består i at have andre løsninger end at benytte et hotels netservice. :)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:29 #21
n0rm>>Du må ikke lukke det her endnu, det er sq underholdende.*GH*
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 16:30 #22
fromsej : Eftersom spørger selv har taget point, er der intet galt i at lade det stå. :)
Avatar billede ird Praktikant
02. november 2003 - 16:31 #23
og jeg troede at den sidste tåbe allerede var født *LOL*
Avatar billede squashguy Nybegynder
02. november 2003 - 16:32 #24
007> du tror da heller ikke seriøst, at rigtige hackere vil stille deres ekspertise til rådighed i et forum som dette?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. november 2003 - 16:37 #25
det vil være en god idé at lad det stå - jeg har sendt en mail til
Netpoint, så de kan se hvad der sker.
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 16:38 #26
erikjacobsen : Så er det sjovt at se om du får mere respons på din forespørgsmål end 007_jkm fik på sin. ;)
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
02. november 2003 - 16:42 #27
HÅBER i FÅr SVAR!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. november 2003 - 16:43 #28
Jeg skal såmænd ikke have svar. De skal bare se dette spørgsmål.
Ud fra tidspunkt og IP kan de jo se hvem der har planer om at hacke
systemet.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:43 #29
007 har da fået masser af respons her.*GH*
Avatar billede osaka_san Nybegynder
02. november 2003 - 16:44 #30
Kære 007_jkm,

Jeg kan forstå på det hele, at de svar du har modtaget på din forespørgelse om at benytte en ISP uden at betale for deres service, ved at omgå deres sikkerhedsforanstaltninger og dermed deres krav om betaling for brugen af nævnte service, vækker en del harme hos dig.

Jeg kan ligeledes observere, at du ud fra en given kontekst om, at ingen ønsker at hjælpe dig  vælger, at opfatte dette som at ingen er i stand til det. Jeg vil derfor godt tilbyde dig følgende tankespil du kunne overveje.

1) De fleste herinde er bekendt med den danske og for den sags skyld også en række internationale lovgivninger på området og ved, at det du forsøger er ulovligt. Det taget i betragtning, er det mere end unaturligt dumt at besvare din henvendelse på et offentligt forum, der logger alt og dermed er glimrende bevismateriale i en eventuel retssag.

2) Dit projekt er et BlackHat projekt, med det i mente, at det er for egen vindings skyld og  skadeligt for ofret. De fleste der besider den mængde viden du har brug for ville aldrig på noget tidspunkt lave den slags gratis arbejde for en ukendt person, der dermed vinder økonomisk på det.

BlackHats ville gøre det for sig selv og beholde sin viden for at undgå, at for mange misbruger det og dermed afslører eventuelle exploits. Whitehats ville ikke i deres vildeste fantasi gå i gang med projektet i første omgang.

3) Du skriver at folkene der benytter eksperten er citat: "AMATØRER", fordi de ikke har givet dig en løsning. Det bemærkelsesværdige er at skulle dette være benyttet som et skældsord i sammenhængen, så kan det jo undre en hvorfor du ikke selv gør det? Eller du taler måske også sådan om dig selv?

Hvis vi nu skal tale sådan helt menneske til menneske, i stedet for menneske til "1337 Zyber Guru 2tm m8", kan du så ved en eventuel gennemlæsning af dine kommentarer ikke selv se at det du skriver virker en smule useriøst og på grænsen til "barnet i Netto der ikke må få en pose slik"?

Det er fair nok at have "hjerneblødninger" en gang imellem og blive klogere med tiden og alderen, så det sker formodentlig nok også for dig, som det er sket for de fleste herinde og i andre communities og for undertegnede selv såmænd. Men et forslag herfra er i hvert tilfælde at droppe "Teenage-Matrix"-attituden og tale til folk som du ønsker de skal tale til dig.

Du vil tidligt nok finde ud af, at man kommer ikke særlig langt alene, men at man med andres hjælp og respekt kan opnå meget. ;)

Bare et personligt tip herfra.

Mvh
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 16:47 #31
Osaka san>>Vel talt.
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
02. november 2003 - 16:54 #32
Det var ________SGU fedt og se, at man nemt kan få jer op af stolen,hvis emnet bare er en smule på kanten af jeres mors SKØRTER! Men jeg håber som sagt at I får held til, at UDDYBE jeres svar fra UDBYDEREN, og så kigge efter MIG--for nu sidder jeg jo på jeres REGISTER som en rigtig HAJ!! :-) Ha, he, hi...
Avatar billede 007_jkm Nybegynder
02. november 2003 - 16:57 #33
Kom NU jeg bliver SÅ bange, når I vil angi mig for lidt fis i gaden!! UHH.. Kom UT AV MIN KIOSK..
Avatar billede fromsej Praktikant
02. november 2003 - 17:00 #34
Efter kåringen af årets Ebandit, må her da være en kandidat til årets ufrivillgt morsomste E-bruger.*G*
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 17:04 #35
fromsej : Endnu en kandidat er microtecs "Hvorfor falder min placering jo flere point jeg tjener? Det må være en fejl!". :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. november 2003 - 17:09 #36
Morsomt, måske. Mere tragisk, synes jeg.

007_jkm: du trænger til hjælp for at kunne få et mere normalt livssyn.
Du skulle finde en psykolog, fx her http://www.dp.dk/Menu.asp?id=166, for
at komme videre med dit liv.
Avatar billede fangel Nybegynder
02. november 2003 - 17:13 #37
jeg holder på spørgsmål ang. hvilken frugt den hvide vingummi er i en matador mix - fid det ved at søge ;) - tror det hed "matador mix"

---

som osaka_sam | Oscar har gang i at sige - kan det godt tænkes at mange af os faktisk er hackere - men ikke crackere... et "hack" er jo sådan set bare en måde at løse et problem på - "hackere" er personer der har en speciel tankegang der gør den istand til at kode hurtigt!

Hvis dit "projekt" lykkedes for dig - hvad vil der ske... du vil blive opdaget, sagsøgt og kendt skyldig - hvem siger så "det var sku fedt"? - prøv lige at lave et "sanity check" / reboot hjernen / noget... at du på et offentligt forum spørger om hjælp til ulovlighedder? det er da noget af det dummeste man kan gøre... især på et forum der logger din IP så det kan fastslås at hvem du er...

at du/dette spm bliver kategoriseret som "det morsomste spm" er jo netop fordi man skal være godt dum for at gøre noget som dette... !

---

en vare er en vare - er den for dyr, så lad være med at køb den... hvis du var hos købmanden ville du jo hellere ikke stjæle fordi det var for dyrt (ok - du ville måske)... det er et frit markede - start selv et firma der har samme service, bare billigere!

Morten
Avatar billede osaka_san Nybegynder
02. november 2003 - 17:19 #38
erikjacobsen... du skal se det går nok i sidste ende. Som man siger:

"Ethvert menneske er  idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride den grænse."
(Elbert Hubbard)

Spørgsmålet er så om 007_jkm har nosser nok til at indrømme at det måske ikke var specielt god stil det han har lavet og så lade os andre sige: "nå pyt, knægten har jo fattet pointen og ingen skade er sket, næste spørgsmål". Eller om han forsætter sit trip med at lege usårlig teenager, der tror at han kan klare alt bare hans attitude er tilpas hård nok, som helten i diverse amerikanske actionfilm.

Det er nemt nok at spille sit eget spil alene, det er sværre at spille på et hold. Det skal han nok finde ud af engang, når han bliver lidt ældre og ønsker lidt med udfordring i livet end bare de ting han kan finde ud af nu, er jeg overbevist om. ;)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. november 2003 - 17:29 #39
Joh, men der er da gået ca. 45 minutter.
Avatar billede fangel Nybegynder
02. november 2003 - 17:30 #40
så man han jo holde sig til at være klog de næste 8 dage ;)
Avatar billede krydset Nybegynder
02. november 2003 - 17:37 #41
Det er simpelt hen for barnligt det her. Hvem tror han at han er, en rø*** forkælet mors dreng der får sin vilje hverdag, for mig lyder som sådan en. Hvad siger i??