Avatar billede sjovert Nybegynder
02. november 2003 - 11:24 Der er 5 kommentarer

Hvordan sætter man enkelte HD'er på standby?

I WIN. kan man under pauseskærm -> strømforsyning vælge hvornår ens HD'er skal slukke mv.
Er det ikke muligt når man har mange HD'er tilsluttet at hente et program, (eller kan man i win ?) som nøjes med at slukke de HD'er der ikke er aktive, da man bare bruger dem til lager.
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2003 - 12:09 #1
Se under strømstyring.
Avatar billede sjovert Nybegynder
02. november 2003 - 12:25 #2
som jeg skriver i mit spørgsmål er det gældende for alle HD, jeg søger en måde at sætte enkelte HD på standby eller slukke helt når de er inaktive...
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2003 - 12:29 #3
Du kan gøre det i bios, men det kræver så, at du skal enable HD igen i bios, når du vil bruge HD igen.
Avatar billede sjovert Nybegynder
02. november 2003 - 12:34 #4
ja det squ for meget besvær... skal jo bar fungere ligesom under strømforsyning bar på de enkelte HD.
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2003 - 12:37 #5
Det mener jeg ikke, du kan gøre i windows. Du skal vist have et program til det, men det kender jeg ikke noget til.