Avatar billede wolfgang1 Nybegynder
02. november 2003 - 08:41 Der er 6 kommentarer

er der nogen det kan hjælpe meg med en fejlmelding?

jeg får en melding om " windows filbekyttelse"
det står at

filer.som er nødvendig for Wimdows kan køre korrekt,er blevet er blevet erstattet af versioner ,det ikke kan genkendes.Filernes oprindelige versioner skal gendannes fir at bevare systemets stabilitet.

Problermet er så bar at når jeg gøre det virker min digitalcamera ikke mere ( programmet til den ) detr er en horizon 8000B)
mulivis skal jeg have en anden driver til den men hvor finder jeg den? er det nogen som kan hjælpe mig med problemet???
tak Wolfgang
Avatar billede resten Nybegynder
02. november 2003 - 09:49 #1
Prøv at kigge her der er en med samme problem men han fandt en løsning.

http://www.eksperten.dk/spm/376429
Avatar billede wolfgang1 Nybegynder
02. november 2003 - 10:05 #2
det er dog ikke samme problem som det jeg har er der nogen andre som kan hjælpe mig???
Avatar billede resten Nybegynder
02. november 2003 - 10:08 #3
Hvad hvis du sætter dit camara i og så selv fortæller det skal være agfa inde i kontrolpanelet under scanner og camara.
Avatar billede resten Nybegynder
02. november 2003 - 10:15 #4
Prøv at skriv til dem direkte da det er agfa der laver dit camara.

http://www.agfa.dk/cgi-bin/photo/support
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. november 2003 - 10:20 #5
hvis du har haft SP1 inde skal du geninstallere den samt opdateringer (cykellapper)
Avatar billede kop Nybegynder
02. november 2003 - 11:10 #6
Du skal først have gendannet dine systemfiler, det gør du med en sfc /scannow.
derefter burde du bare kunne sætte cameraet  til og pege på  driveren når xp spørger