Avatar billede psychoras Novice
01. november 2003 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lag i cs 1.6

Efter jeg har opdateret steam er mit cs begyndt at hakke/lagge mega meget, og når den lagger kommer der nogen gange en meddelse med rød skrift oppe i højre hjørne hvor der står noget ala. Warning Cl_fushentipacket..

Min cl_Updaterate er på 80 og min fps er på ca. 59 - 60 det meste af tiden, jeg har prøvet at ændre min updaterate til 30, men det lagger stadig, hvad gør jeg?
Avatar billede c_d Nybegynder
01. november 2003 - 18:33 #1
er det over lan eller wan!?

Det kunne være en dårlig server, men det kunne også være fejl, hvilket os kører du med!?
Avatar billede psychoras Novice
01. november 2003 - 18:34 #2
Det er over nettet, og det er ildtil videre sket over 2 severe, og i går kørte det optimalt på begge, jeg kører med windows xp home edition..
Avatar billede psychoras Novice
21. november 2003 - 20:03 #3
Jeg afinstallerede steam og installerde igen.. så var den der