Avatar billede bych Nybegynder
01. november 2003 - 13:15 Der er 7 kommentarer

kan ikke install Media JukeBox

jeg har haft storevask på min pc, altså hel ny install af win xp pro og bagefter install af alle opdateringer div sikkerheds pogrammer osv det sidste pogram media jukebox kan jeg ikke install, når jeg dobbeltklikker på install ikon køre den første fase igemmen og så sker der ikke mer
HVAD KAN DET DOG VÆRE FOR NOGET ??????????
Avatar billede arlet Juniormester
01. november 2003 - 13:16 #1
hent alt på windows update først, så kan den næsten helt sikkert
Avatar billede arlet Juniormester
01. november 2003 - 13:17 #2
Er ikke sikker på jeg forstod det, men du havde vist hentet det hele. ikk??
Avatar billede bych Nybegynder
01. november 2003 - 13:18 #3
nej ikke media player opdate
Avatar billede resten Nybegynder
01. november 2003 - 13:19 #4
Kommer den ikke med nogen fejlmeddelse under indstalation  ?
Avatar billede bych Nybegynder
01. november 2003 - 13:20 #5
nej ikke en eneste lille fejl
Avatar billede bych Nybegynder
01. november 2003 - 13:22 #6
kan det være spywareGuard og spywareBlaster
Avatar billede hcma Novice
01. november 2003 - 13:25 #7