Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:54 Der er 12 kommentarer

nokia 6310i, typhoon bluetooth dongle, nokia PC-suite

Jeg vil gerne vide om der er nogen der har prøvet at sætte en konfiguration op mellem NOKIA PC-suite og en nokia 6310i. Jeg kan godt se 6310i via det installerede bluetoothsoftware, men nokia pc-suite kan ikke finde telefonen. HVAD GØR JEG?????
Avatar billede jdybro Nybegynder
04. november 2003 - 10:07 #1
Jeg har med succes installeret det, med samme tlf. Når jeg engang i aften har puttet ungerne skal jeg komme med en vejledning, hvis ikke andre har hjulpet dig forinden.
Avatar billede jdybro Nybegynder
04. november 2003 - 20:53 #2
Så er den her:
Allerførst skal du parre tlf. og pc det gør du med det medfølgende program til din dongle – vælg navn og adgangskode. Åbn Nokia Phone Editor, nederste venstre ikon hedder Content Nokia >klik> her kan du vælge ”kopiere data fra tlf til pc”  >næste> ”kildetlf. ukendt” >tilslutning> >anvend> og vælg COM4 og ”opret forbindelse” så spørger tlf. om du vil tilslutte og så skulle den være der…….herefter klik videre og data overføres
Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
04. november 2003 - 21:21 #3
Hvilken software har du på telefonen???
Avatar billede jdybro Nybegynder
04. november 2003 - 21:31 #4
Dén som den er leveret med.....jeg aner det ikke, fik den via arbejde og har derfor taget den i brug i stedet for min egen.....
Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
04. november 2003 - 21:34 #5
For at kontrollere det, så skal du prøve at trykke *#0000#. Hermed vil der fremkomme, hvilken version software telefonen indeholder!!
Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
04. november 2003 - 21:36 #6
Det er nemlig på grund af at jeg har hørt fra andre at det kan have noget med softwaren at gøre.
Avatar billede jdybro Nybegynder
04. november 2003 - 21:38 #7
v5.51 08-07-03 NPL-1 (c) MMP.
Avatar billede jdybro Nybegynder
04. november 2003 - 21:39 #8
Lige: har du været inde i stifinder og finde "my bluetooth places"?
Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
04. november 2003 - 21:42 #9
Jeg kan konstatere at du har en helt ny software, så er det nok min software der er for gammel. Jeg har 4.80. Jeg er igang med at få opdateret min software, men det koster 250,-, hvis man skal have lagt nyt software på hvis man går ind hos en nokia-forhandler. Det er grundet at min telefon er over et år gammel.
Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
04. november 2003 - 21:43 #10
jeg kan sagtens kommunikere med telefonen via af min bluetooth port, men jeg kan ikke kommunikere med pc-suite!!
Avatar billede jdybro Nybegynder
04. november 2003 - 21:45 #11
OK - så er det jo ikke sikkert det hjælper meget med mine forslag..../-: Jeg hopper af igen (blokerer for tlf.linie) - held og lykke med dit foretagende - beklager jeg ikke ku' hjælpe
J
Avatar billede allanfogel Nybegynder
18. februar 2004 - 17:46 #12
jeg har talt med club nokia de siger man skal have det nyeste software, min virker ikke v.22 i5-11-02 npl-1, det skal min. 5.5 sagde man