Avatar billede grrr Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:14 Der er 4 kommentarer

abyss web server med flere domæner

hejsa jeg køre abyss web server med dyndns
jeg har flere subdomæner jeg gerne vil bruge.
hver sit subdomæne hver sit site hvordan gør man det ?
og nej jeg vil ikke ha andet server software abyss web server er gratis og syndes nu den er go

jeg vil meget gerne guides hele vejen igennem da jeg fatter minus af de ting jeg har læst mig til noget med php ??? hjælp ønskes kun 8-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:29 #1
Vil du havde flere domæner på servere eller et domain med subdomæner der hver har deres egen mappe?

Opretter du subdomænerne / domænerne eller skal folk selv kunne det?
Avatar billede grrr Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:41 #2
jeg vil gerne køre flere hjemmesider på en server unskylder for min indvilklet forklaring
men hvor hver hjemmeside har hvert sit domæne
det kunne hver
www.test1.dyndns.org      >>> vilket handler om biler
www.test2.dyndns.org      >>> vilket handler om både
www.test3.dyndns.org      >>> vilket handler om computer
and so on 8-)
Avatar billede grrr Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:12 #3
jeg vil gerne køre flere hjemmesider på en server unskylder for min indvilklet forklaring
men hvor hver hjemmeside har hvert sit domæne
det kunne hver
www.test1.dyndns.org      >>> vilket handler om biler
www.test2.dyndns.org      >>> vilket handler om både
www.test3.dyndns.org      >>> vilket handler om computer
and so on 8-)
Avatar billede uggi16 Nybegynder
06. december 2007 - 13:06 #4
En løsning kunne være at bruge de 400 kr på Abyss Web Server X2 hvor du har fuld adgang til det du ønsker dig... ( hvilket jeg har gjort )

Men, Hvorfor bruger du dyndns ?, Abyss Web Server skulle kunne klare det hele for dig, så længe det kun er subdomainer...

Du kan skrive en mail til mig på admin[at]ulrichottosen.dk så skal jeg hjælpe dig... og kommer naturligvis med en forklaring herinde bagefter... så alle er glade :)