Avatar billede knarf Nybegynder
31. oktober 2003 - 15:56 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

mangler ny idé

Hejsa...

Jeg sidder lige og over vejer hvad der mangler på min site. Det drejer sig om www.aarhus-shotokan.dk

Jeg har overvejet at lave et forum i stedet for fighter siden, det vil jeg gerne have nogle forslag til hvad der skal være og evt. kritik!

udover det vil jeg bare gerne have ideer til andre ting der kunne forbedre siden!

På forhånd tak!

www.AARHUS-SHOTOKAN.DK
Avatar billede b.b Nybegynder
31. oktober 2003 - 16:08 #1
Lækker side, dejlig nem og overskueligt..

Hvad med at udbygge billed siden, så når man klikkede sig ind på de forskellige kæmpere, så kunne man få lidt info om dem....vægtklasse, grad, kampinfo, resultater osv..??
Avatar billede b.b Nybegynder
31. oktober 2003 - 16:10 #2
eller hvad med en side om historen bag lige netop jeres gren inden for Karate..
Avatar billede b.b Nybegynder
31. oktober 2003 - 16:12 #3
måske også lidt links til andre dojo'er..??
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. oktober 2003 - 16:21 #4
En tagwall ville måske være en ide. Den har vi fået en masse gode ting ud af i min tidligere klub.

Der er mange både nye og gamle medlemmer der kommer forbi og hilser på. Meget hyggeligt faktisk.

Ellers mangler der nogle links syntes jeg under jeres kalender, så man kan komme vidre og se hvad de forskellige aktiviteter er for noget.

Syntes også der mangler en liste over jeres instruktøre. En ting jeg ser meget efter når jeg kommer ind på sådan en side.
Kunne også forestille mig at det ville give lidt hvis folk skal vælge klub, at de kan se hvad instruktøre i har i klubben.
Avatar billede knarf Nybegynder
31. oktober 2003 - 16:27 #5
michael-k --> kunne man godt lave billederne af instruktørerne under galleriet!! og så kalde den instruktørere?? eller er det dårligt!?
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. oktober 2003 - 16:31 #6
ahh tror ikke det vil virke. Billed galleriet er jo billeder fra klubben, turneringer og træninger osv.  så syntes den skal være som den er nu.

Jeg ville nok sætte den under Klubben hvis det var mig.  Altså når man trykker på klubben kommer der et underlinks til Instruktøre.

Bedst af alt ville være at lave et link som hedder Instruktøre på forsiden, men kan godt se det bliver lidt svært :)

Her er fra vores klub, måske du kunne få en ide http://www.frederikshavnkarate.dk/instruktør.htm

Det skal lige siges at jeg har intet med siden at gøre, havde jeg havde den nok set lidt anderledes ud ;)
Avatar billede knarf Nybegynder
02. november 2003 - 16:47 #7
er der ikke andre der har noget at sige?
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
04. december 2003 - 17:37 #8
Jo jeg kan lave et skitse til et design
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
04. december 2003 - 17:42 #9
http://www.dunni.frac.dk/Skitse.JPG  bare et lille skitse!
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
11. december 2003 - 22:21 #10
Hmmmmmm HALLO?