Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2003 - 11:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

er det muligt at få adsl uden at have fast telefon

er det muligt at få adsl uden at have fast telefon, i så fald er det billigere end abbonoment med fast telefon?
Avatar billede arlet Juniormester
31. oktober 2003 - 11:46 #1
Nej, det er det ikke...
Avatar billede b.b Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:46 #2
ja, du kan sagten have en ADSL uden at have telefon..om det er billigere kommer vel an på hvilke udbyder du har/får og hvilken opkobling du vil have...
TDC :
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bred_pris
Tele2 :
http://www.tele2adsl.dk/
Cybercity :
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/

Find selv flere....
Avatar billede arlet Juniormester
31. oktober 2003 - 11:47 #3
man skal have oprettet et telefonnummer
Avatar billede b.b Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:49 #4
er du sikker på det...??? mener bestemt godt at du kan opsige dit telefonabonement og stadig have en ADSL forbindelse kørende...men jeg er bestemt heller ikke sikker.. ;0)
Avatar billede bleze Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:50 #5
det passer ikke arlet, kender flere der har adsl hos CC og ingen fastnet telefon, kun mobil.
gruf, tele2 er billigt og bruger TDC's adsl net, jeg hælder lidt mere til cc, men det er efterhånden en smagssag
Avatar billede b.b Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:54 #6
faldt lige over dette tilbud hos CC:

2048/128 Kbit/s for 545 kr, det kan vist ikke gøres billigere...
Avatar billede arlet Juniormester
31. oktober 2003 - 11:55 #7
har lige ringet til tele2 og der SKAL man have et telefonnummer, da de bruger de ledninger ...
Avatar billede bjuhl Nybegynder
31. oktober 2003 - 14:19 #9
Lige lidt spam:

Man siger at download/upload skal være en faktor 8 for at udnytte den fulde download båndbredde. Dvs. at hvis du skal hente 8 byte, så skal du bruge 1 byte i uploade til TCP trafik.

Hvordan kan CC så udbyde en 2048/128 linie. Den går stik imod TCP/IP regler.

Bare en indskydelse.
Avatar billede b.b Nybegynder
31. oktober 2003 - 14:35 #10
ja, så den burde vel egentlig hedde 2048/256, for at passe ind, men hvad så når vi snakker faktor 2 = 1024/512.? eller er det bare sådan at den som min. skal være en faktor 8..???
Avatar billede arlet Juniormester
31. oktober 2003 - 14:37 #11
ja, der min. 8, det må godt være 2048/2048
Avatar billede b.b Nybegynder
31. oktober 2003 - 14:42 #12
oki...så lærte man også lidt idag...
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2003 - 14:49 #13
bb får point da han gav bud på hvem der kunne først