Avatar billede bjergtop Nybegynder
30. oktober 2003 - 23:33 Der er 3 kommentarer

Axapta - Ugyldigt datoformat

Jeg har installeret en SQL server 7.0 og Axapta på min maskine. Hvergang jeg logge på får jeg denne fejlmeddelelse: ODBC SQL Server Driver - Ugyldigt datoformat. Hvor er fejlen.
Avatar billede lasseo Nybegynder
03. november 2003 - 09:07 #1
Et gæt kunne være at regional settings skal være amerikansk på maskinen?
Avatar billede awarncke Nybegynder
05. november 2003 - 11:27 #2
Det er en kerne fejl i Axapta 2.5.
Du skal sætte din maskindato til før den 31.12.2001!
Der kan så startes op.
Efter indtastning af licenskoder og synkronisering kan maskinedatoen sættets frem igen.
Avatar billede wilco Nybegynder
11. november 2003 - 15:30 #3
Hej Bjergtop

Alternativt ville jeg kører service pack'ne på.

Jeg kan desvære ikke huske hvilken sp det er som løser dette problem.

Wilco