Avatar billede kjeld Nybegynder
07. januar 2001 - 14:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

WINZIP??

Har jeg forstået det rigtigt at man ikke behøver Winzip når man install. ME`ern?
Den skulle jo være indbygget, eller hvad gør i andre?
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
07. januar 2001 - 14:32 #1
Jeg installere fint win.me uden winzip?..

hvis det var det du mente :-)
Avatar billede lens Nybegynder
07. januar 2001 - 14:34 #2
Der er noget winzip-agtigt indbygget i ME. Den har ikke umiddelbart tilnærmelsesvis den samme funktionalitet som f.eks. winzip.
Personligt foretrækker jeg at bruge winace, da det understøtter flere typer end winzip.
Avatar billede kjeld Nybegynder
07. januar 2001 - 14:35 #3
Nej, det var nu ikke lige det.
Jeg mener: Har man brug for Winzip når der er (denne) funktion i ME ??
Avatar billede kjeld Nybegynder
07. januar 2001 - 14:40 #4
lens:  Ok, du svarede inden jeg fik sendt!
Vil det så sige at du ikke har aktiveret denne zip.funktion i ME, når du bruger winace/winzip?
Eller er det ligemeget at begge er på?
Avatar billede lens Nybegynder
07. januar 2001 - 14:50 #5
Jeg har ikke rigtigt gjort noget ved MEzippen, - blot installeret winace, hvorefter den selv overtog \"rettighederne\" til .zip, .ace og alle de andre relaterede extensions.
Avatar billede visionmagic Nybegynder
07. januar 2001 - 14:51 #6
Ja, det er ligemeget om du har begge programmer på. Jeg vil dog foretrække at bruge alle programmer winace, winrar og WinZip, da windows (sikkert) ikke er up2date.
Lens har ret mht til funktionaliteten.....
Håber det er svar nok???
Avatar billede kjeld Nybegynder
07. januar 2001 - 14:52 #7
Tak for hjælpen!