Avatar billede manse80 Nybegynder
30. oktober 2003 - 20:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med hotmail

Jeg kan ikke komme nd på min hotmail hjemmefra, men godt fra andre computere. Jeg skriver mit login og password som sædvanlig, men så får jeg bare en blank side, hvor der står at den henter siden, men der sker ikke noget og efter et par minutter skriver den 'Server ikke fundet'. Jeg har prøvet næsten alt men kan ikke finde ud af hvad problemet er. Er der nogen der kan hjælpe?
Bruger xp og 56k modem.
Avatar billede toften5 Nybegynder
30. oktober 2003 - 21:15 #1
har du prøvet at updater windows eller er din intetnet forlangsomt hvis der er meget inde på din mail
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. oktober 2003 - 22:56 #2
Jeg har engang selv prøvet det samme, og var ved at blive vanvittig. Jeg havde installeret et prg. som helt automatisk lagde msn.com i klassificeret zone, men der gik lang tid inden jeg fandt ud af det.

Gå i Start
Kør
Skriv: regedit
ok
Gå i rediger søg
Skriv: domains
Søg
Sig find næste flere gange indtil du i venstre side får markeret en mappe som hedder domains. Du kan benytte dig af f3 tasten til at finde næste.
Marker mappen domains, klik på + ud for mappen, så du kan se alle de evt. undermapper som ligger her.
Prøv og se om der ligger en undermappe som hedder: msn.com
Gør der det, så har du fundet dit problem, marker denne mappe og klik på delete. Luk regedit igen, og nu skulle du kunne gå på din hotmail igen uden problemer. Gør det lige fra et nyt vindue, så den ikke kan huske at du jo ikke kunne komme på.
Avatar billede manse80 Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:05 #3
Det har jeg prøvet og der ligger ingen undermapper i domains :o(
Avatar billede aovergaard Nybegynder
31. oktober 2003 - 12:15 #4
Men du har lige accepteret mit svar, så hvis jeg ikke kan hjælpe dig, så skal du da have din point igen. *S*

Vi prøver lige at ændre dine sikkerhedsindstillinger.
Gå i funktioner
Internetindstillinger
Fanebladet sikkerhed
Klik på Standard

Kan du nu gå på Hotmail?.

Når du ikke har nogle undermapper i domains, så kan jeg regne ud at du ikke har installeret IE-Spyad. Det er ellers et genialt lille prg. som kan sikre dig mod en masse spyware. Du finder det her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#iespyad Der ligger også her en manual på dansk. Den bliver godt nok skiftet ud i aften med den nyere udgave, så du kan jo evt. vente med at kigge på det til den nye manual ligger der. Godt nok kan du sagtens installere efter den gamle manual, i den nye går det bare smartere for sig.
Avatar billede manse80 Nybegynder
03. november 2003 - 19:40 #5
Nej det hjalp desværre heller ikke...