Avatar billede j-lassen Nybegynder
07. januar 2001 - 13:54 Der er 11 kommentarer

Kabel modem og internet

Jeg har fået kabel modem og når jeg starter Microsoft Internet Explorer op kan jeg ikke få forbindelse til internettet og den spørger om jeg vil arbejde OFFLINE eller prøv igen. Så siger jeg prøv igen og så virke det hele som det skal. Det er kun først gang jeg starter Explorer jeg har problemet.

Problem er opstået i forbindelse med at jeg har fået Kabel modem og har ændret Explorer fra modem til lokalnet
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. januar 2001 - 13:56 #1
Har du sat hak i \"Ring aldrig op til en forbindelse\" ?
Det er under internet>forbindelse
Avatar billede klas Juniormester
07. januar 2001 - 13:56 #2
Kan du gå på nettet med andre programmer som mail eller icq ?
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. januar 2001 - 14:01 #3
Hvilken version har du af Acrobat Reader 4.0x?
Avatar billede j-lassen Nybegynder
07. januar 2001 - 14:03 #4
JA jeg har sat hak i \"ring aldrig op til forbindelse\"

Og jeg har ikke Acrobar Reader installeret
Avatar billede j-lassen Nybegynder
07. januar 2001 - 14:04 #5
Ja mit Outlook virke fint
Avatar billede visionmagic Nybegynder
07. januar 2001 - 15:05 #6
Jeg vil foreslå, at du slettede dine tlf_modem_opkalds_kort evt drivere til tlf_modem, med mindre du SKAL bruge dem. Har haft sammen problem med ældre IE-browser. Du kunne evt. prøve at opgradere til IE 5.5. Jeg har haft kabelmodem i 1½ år og har ikke nogen form for tlf_modem_opkalds_kort installeret.
Avatar billede j-lassen Nybegynder
07. januar 2001 - 16:39 #7
Jeg kan desværre ikke undvære mit modem
Avatar billede microtec Nybegynder
07. januar 2001 - 22:56 #8
Lytter lige med.
Jeg har nøjatig samme problem med Explorer, men det er ok med Outlook
Avatar billede jkarstensen Nybegynder
13. januar 2001 - 23:47 #9
Da du bruger et kabelmodem, går jeg ud fra at du er koblet op via en LAN forbindelse f.eks Teledanmark eller Stofanet. Har du det og ikke ændret din forbindelse type er det muligvis der fejlen ligge.
Du ændre forbindelsetype i Funktioner/indstillinger/forbindelse og vælger LAN forbindelse.
Avatar billede microtec Nybegynder
13. januar 2001 - 23:54 #10
jkarstensen >> Jeg har samme problem. Hos mig er det i hvert fald sat til LAN.
Mon ikke også det er det hos j-lassen, ellers ville han jo slet ikke kunne komme på nettet med sit kabelmodem ;o)
Avatar billede jkarstensen Nybegynder
14. januar 2001 - 02:49 #11
Du har en pointe der. Sov hvis i timen.