Avatar billede error_martin Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig..

Hej..
Når jeg hører musik så skratter mine højtalere.. jeg har prøvet at reinstalere min lyd driver men det hjælper ikke.. jeg har prøvet med andre højtalere men de skratter også.. mine højtalere virker inde ved min søster så jeg kan ikke helt forstå det.. jeg vil gerne hvis nogen vil hjlæpe..

/ På forhånd tak!
Avatar billede moneyman Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:04 #1
lyder som om der er en løs forbindelse på dit lydkort.

Det sker indimellem hvis der er blevet rykke for meget i ledningerne.

Prøv med et andet lydkort
Avatar billede error_martin Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:09 #2
Kan det ikke laves sådan at jeg ikke skal til at skifte lydkort?
Avatar billede error_martin Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:47 #3
Tusind tak.. nu virker det igen :)