Avatar billede kenneth2300 Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:45 Der er 23 kommentarer

Download - hvor kan man bedst downloade?

hej

er der noget der kender et sindssygt godt sted at downloade fra (ikke Kazaa)???

Jeg skal downloade software, som fx gyldendals ordbøger...
Avatar billede jensendk Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:47 #1
Anmeldt...
Avatar billede moneyman Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:02 #2
Giv dog manden en chance jensendk og forklar, at det ikke at lovligt at hente ulovlige ting fra nettet.
for derefter at bede ham lukke spørgsmålet...

istedet for bare at skrive "anmeldt"...

Vil da tror at admin sætter pris på ikke at få 100000 henvendelser om dagen, med ting vi selv kan ordne...
Avatar billede jih Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:05 #3
alt er altså ik ulovligt at downloade... og det er ting, som står at det er freeware for eksempel.... og dem kan du finde på internet explorer.... meget nemt... og oven i købet er det en af de hurtigste måder at downloade på.... lige gennem browseren.... grimmeste, men hurtigste...
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
30. oktober 2003 - 15:12 #4
moneyman, webpsycho-> ok... men jeg tror ikke Gyldendals ordbøger er lovlige at downloade så mon ikke anmeldelsen er berettiget? ;)

/Christian
Avatar billede jih Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:21 #5
Gyldendals ordbøger er IKKE freeware... og ja, så må anmeldelsen være berettiget... ;)

men læg et svar, og acceptér det.... eller.... ja.. luk spørgsmålet...

//WebPsycho
Avatar billede jensendk Nybegynder
30. oktober 2003 - 15:46 #6
moneyman> Hold da op for en gang ævl..  Fatter du ikke at eksperten ikke skal have  ry for piratkopiering?  Må indrømme at  skal man være pædagogisk overfor lovovertrædere, så er jeg smuttet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. oktober 2003 - 15:53 #7
Du kan hente lovlige ting fra http://www.shareware.comhttp://www.download.com og www.tucows.com. jeg ved ikke om der findes freeware eller shareware ordbøger, men jegtror ikke de findes på dansk.

Gyldendals er faktisk ikke så dyre
Avatar billede popsy Novice
30. oktober 2003 - 17:52 #8
Aner ikke om det kan bruges til noget, men kom lige i tanker om at jeg i A-Z så Politikens retskrivningsordbog med cd-rom i samme pakke, til 100 kr.
Avatar billede c-holst Novice
30. oktober 2003 - 20:18 #9
http://www.free2read.com/index.asp?SID=1,3,2,7,8&SIDcols=
http://www.lexilogos.com/fransk_sprog_ordbog.htm
http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml
http://www.foreignword.com/Tools/transnow.asp?p=mtfiles/f_55_30.htm

lidt lovlige onlineordbøger.

faktisk findes der masser af gratis og lovlige programmer, altså freeware til windows. fx
http://www.openoffice.org/ nu også på dansk

og flere, var med i en tråd tidligere, hvor en efterspurgte billedbehandling, skal jeg kigge efter den
Avatar billede c-holst Novice
30. oktober 2003 - 20:23 #10
og ellers kan du jo altid ofre lidt point, og spørge efter et gratis program til dit eller dat. Hvad du ønsker skal du få...helt lovligt.

det var bare lige det jeg ville sige...hej
Avatar billede eagleeye Praktikant
31. oktober 2003 - 08:52 #11
Som de andre skriver så det ulovligt at downloade det du eftersøger og det er også i mod eksperten regler. http://www.eksperten.dk/regler.phtml §2.1.7
eagleeye / CoAdmin
Avatar billede plumo Nybegynder
31. oktober 2003 - 16:45 #12
Kan man ikke få det han søger som try-udgave ?!
Avatar billede c-holst Novice
31. oktober 2003 - 19:18 #13
http://www.gimp.org/ her fx et billedbehandlingsprogram
Avatar billede c_d Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:12 #14
den klart bedste ordbog jeg har fundet er http://www.babelfish.com, jeg bruger den tit til at oversætte mine tyskopgaver for mig ;) den kan dog kun oversætte en masse sprog til engelsk og omvendt, men desvære ig dansk!
Avatar billede plumo Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:18 #15
Man kan også bruge www.ordbogen.com
Avatar billede plumo Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:19 #16
hehe - hans konto er ikke aktiv mere
Avatar billede c-holst Novice
31. oktober 2003 - 22:55 #17
det var da kedeligt, men mon ikke hanvender tilbage i en klogere udgave. Nå, men håber du kunne bruge mine tanker om en problemfri og lovlig måde at køre en pc på
Avatar billede plumo Nybegynder
01. november 2003 - 08:07 #18
Det er rigtigt nok at eksperten har nogle regler, som selfølgelig skal overholdes. Men jeg tror nok, at næsten alle har en form for kopi på deres maskine
Avatar billede henninga Novice
01. november 2003 - 09:52 #19
Det gør det da ikke mere lovligt plumo, at andre har det eller gør det.
Avatar billede plumo Nybegynder
01. november 2003 - 14:16 #20
Det har jeg heller aldrig påstået.

Det var også mere til c-holst som sagde:
men håber du kunne bruge mine tanker om en problemfri og lovlig måde at køre en pc på
Avatar billede plumo Nybegynder
01. november 2003 - 14:17 #21
Men det gider jeg ikke at diskuttere mere
Avatar billede jih Nybegynder
04. november 2003 - 11:43 #22
lukketid....?

//WebPsycho OuT!
Avatar billede c-holst Novice
05. november 2003 - 10:48 #23
jeg tror ikke vi skal regne med at der bliver lukket, brugerens konto er ikke aktiv længere