Avatar billede pennywise Nybegynder
29. oktober 2003 - 22:28 Der er 2 kommentarer

iptables og VPN

jeg har sat en vpn server op på min redhat9 server. Jeg kan fint forbinde til den.

Men nu vil jeg så gerne kunne browse rund på mit lokal netværk samtidigt.

Hvordan skal jeg route i min firewall så jeg kan det?

min VPN server har denne "wan" ip : 192.168.2.111
og denne lan ip: 10.10.2.2

nogle der kan fixe den?
Avatar billede langbein Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:50 #1
Kan du beskrive litt bedre hvilke PC er som er på nettverket og hvordan det hele er koplet opp, for eksempel eventuelle oppkoplinger mot internett. "en VPN server på Red Hat 9.0" hva ligger egentlig i dette ?? Hvilket program ??
Avatar billede pennywise Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:51 #2
jeg bruger pptpd