Avatar billede michael_69 Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:33 Der er 18 kommentarer

Hjælp til tv-out, Tohundrede points!!

Hey anyone!

Jeg kan ikke få mit tv-out til at virke, jeg har en video/DVD afspiller signalet skal igennem og ned i mit tv... så jeg skulle mene det kunne understøtte det...

Hvordan sætte jeg det op?? Jeg har et geforce3 titanium 200 grafikkort...
Avatar billede ird Praktikant
29. oktober 2003 - 17:39 #1
http://www.digitalempire.frac.dk/

måske på denne kanon side :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 17:39 #2
Hvorfor skal det igennem din DVD/Video afspiller ?

Men ellers er det bare TV-out(SVHS stik) -> Video/DVD afspiller (Scart) -> TV (Scart)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 17:39 #3
ird >> Desværre ikke :o)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 17:40 #4
Din DVD/video skal nok stå på en AV kanal.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 17:41 #5
dette kabel kan bruges fra TV-out til DVD/video:

http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=11&partid=6&menuid=1

Og så et alm. scart fra DVD/video til TV
Avatar billede michael_69 Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:04 #6
Grunden til det skal igennem min video er fordi mit tv ikke har scartstik indgang, men den kan godt tilsluttes til min video..

jeg har et scartstik, men hvordan skal mit grafikkort sættes op?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 18:08 #7
Grunden til det skal igennem min video er fordi mit tv ikke har scartstik indgang, men den kan godt tilsluttes til min video.. <--- Dvs. det skal forbindes via antennestikket ?
Så skal din DVD/video bare stå på en AV kanal, og dit TV skal indstilles til at finde din DVD/afspiller.

Der burde ikke være noget specielt opsætning.

Hvis ikke det virker, så prøv at hente TVtool.  - www.tvtool.de
Det vil med garanti (99,9%) hjælpe dig.
Avatar billede michael_69 Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:23 #8
ja, den skal forbindes via antennestikket! (fra video til tv)

altså jeg kan godt finde videoen på tv'et, men der er 3 av kanaler og der kommer ikke noget billede på tv'et...

Ved du hvad opsætningen skal stå på, for min opløsning kan kun komme ned på 800x600

Hvad er det man skal hente på den der hjemmeside???
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 18:28 #9
800x600 er fint til TV.

Prøv at kigge lidt her: http://tvtool.info/english/tour/tour_e.htm

reboot evt. din PC.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 18:58 #10
Avatar billede michael_69 Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:04 #11
nu har jeg fået et prøvebillede frem på skærmen, men hvordan kan jeg se de ting jeg ser på skærmen her på tv'et??
Avatar billede masterhancock Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:13 #12
start tv tool efter opsætning af det, så skulle den automatisk starte op både på pc og tv, hvis du kører dualwiev...(dual view er ikke nødvendigt)...
Avatar billede michael_69 Nybegynder
29. oktober 2003 - 20:47 #13
Hvordan får jeg nu lyden derover??? jeg kan godt se billedet når jeg sætter den på at skrærm og tv skal vise det samme, men så er pc skrærmen sort... fuck det, men hvordan får jeg lyd over på tv'et???
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 22:01 #14
Lyden trækker du via din audio-out på dit lydkort.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 23:11 #15
Jeg har før oplevet at underlige detajler fejlede, hvis ikke jeg totalt slukkede min computer, tog skærmstikket ud, så kun tv-out stikket sad i, og så rebootede...
Avatar billede michael_69 Nybegynder
30. oktober 2003 - 16:47 #16
Kender du det der med man ikke kan se noget, fordi man kommer til at sige at man vil ha skørmen op i opløsning 2000xlort??

Men det er bare med tv-out i stedet for....

Jeg valgte en indstilling, der hed at skærmen og tv'et skal vise det samme, men så gik skærmen kold men tv'et viste stadigvæk billedet... så trykkede jeg på knap der skulle deaktivere tv'et og få billedet til at gå tilbage på skærmen..... men det gjorde det ikke..... så skærmen gik kold og tv'et stoppede med at modtage signalet....

Jeg kan ikke gå ind under fejlsikret tilstand, for der kan man ikke gå ind under oplysninger under grafikkortet....(står bare ikke tilgængeligt... ud fra kortet..)

Ved du hvordan jeg kan slette driveren, til mit g-forcekort, når jeg er på det on-boardte grafikkort??

For jeg kan ikke gå på med mit normale kort uden skærmen er sort og lamperne under skærmen blinker... Og signalet til tv'et er nu helt væk...

Det er bare sur røv! Håber virkelig der er noget at gøre! :-(
Avatar billede michael_69 Nybegynder
30. oktober 2003 - 17:15 #17
Jeg har brugt der der TvTool, men det er åbenbart stadig sat til, hvis jeg går af mit on-boardte grafikkort, og sætter mit g-forcekort i igen... så er indstillingerne fra det der TvTool der stadig...
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2003 - 16:22 #18
Prøv at fjerne dit TV-out stik....