Avatar billede hanhjort Nybegynder
29. oktober 2003 - 10:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af data mellem to pc-er med XP

Jeg har etableret netværk med router, jeg kan godt se den anden pc-er, men bliver afvist når jeg går ind på den for at se de delte dokumenter af "adminstrator". Jeg ved at jeg skal give en autosation fra den ene pc til den anden og omvendt, men hvordan gør jeg det (bruger er det samme på begge pc-er), den ene pc hedder "Stationær" og den anden "bærbar", netværk hedder "hjemme"
Avatar billede lvn Nybegynder
29. oktober 2003 - 11:16 #1
Hvilken fejlmelding får du?
Avatar billede vistodk Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:47 #2
Det nemmeste og mest sikre er:
1 - Sørg for at du er logger på med samme brugernavn på begge PC'er(eks; administrator)
2 - Sørg for at begge passwords er ens
3 - Aktiver Fildeling under netværksindstillinger
Avatar billede hanhjort Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:05 #3
punkt 1+2 virkede fint - men den fildeling netværksindstillinger kunne jeg ikke finde-men det virker fint nu via stifinderen (jeg skulle jo også lige dele de rigtige filer - det var ikke nok at skrive deling af c-drevet.