Avatar billede fiscal Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

160 gb mangler 30 gb

Hej allesammen..
Jeghar lige købt en 160 gb harddisk. Da jeg kom satte jeg den i og formaterede den. Men nu mangler der 30 gb, der er kun 127 gb fri diskplads.. Hvad har jeg gjordt forkert.

På forhånd tak.
Avatar billede aceventura Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:27 #1
Hvilket bundkort, og hvilket styresystem, og hvilken disk? =)
Avatar billede fiscal Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:32 #2
sorry er lidt træt:
Asus P4S8X P¤ 2,4 gHz
1 Seagate  80 gb (-5gb som der er altid er)
1 Seagate  160 gb (-30 gb)
Windows XP Pro
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:38 #3
hmm.. jeg mener at du skal installere Service Pack 1, og aktivere 48 bit adressering.. søg på det her på eksperten.. du er ikke den eneste med det problem..

noget der undre mig er, at jeg kan se 160 GB på min 160GB maxtor diamonad dm9 plus (eller noget i den stil)i windows 98.
ja, der står windows *98* :)

jeg havde problemer med at se over de 127 GB da den var tilsluttet via USB eksterne harddiske skuffe på win xp pro..
Avatar billede aceventura Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:40 #4
Avatar billede aceventura Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:41 #5
Surfer er inde på noget af det rigtige.. I linket er der også løsninger til diverse OS, så kan du jo kigge lidt på det=)
Avatar billede fiscal Nybegynder
29. oktober 2003 - 01:26 #6
Har bare formateret den igen vha XP cd'en, sorry ingen point..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. oktober 2003 - 01:30 #7
hmm.. hvis du formaterer den, kan du vel kun formatere de 127 GB..?
Avatar billede aceventura Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:51 #8
Fedt nok... :/
Avatar billede fromsej Praktikant
29. oktober 2003 - 15:18 #9
En til listen.
Avatar billede fiscal Nybegynder
06. november 2003 - 18:16 #10
jeg formaterede dem med XP-cden og så var der 100 % HD igen. i må sku lige tage jer sammen. Tag en kiks og gå hjem og piv hos mor, ingen rigtige svar, ingen point, spørgsmålet lukkes ved at gi sig selv point. Spørg admins..
Avatar billede fromsej Praktikant
07. november 2003 - 13:35 #11
*SUK*
Endnu en præpupertetsunge, der ikke fatter en bjælde af noget som helst.
Avatar billede fiscal Nybegynder
16. november 2003 - 00:00 #12
så forklar dig "fromsej" . Ved ik hvor du får det underlige udtryk om andre mennesker, du ikke mener er på ligefod med dig selv, men tag lige og tal ordentligt.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. november 2003 - 09:05 #13
Jeg skylder ikke dig nogen forklaring, det du gør er at sige til os "hvad rager det mig i har brugt tid på at hjælpe", hvad angår at tale ordentligt ligger jeg vist lysår foran dig, hvis du har et problem med det sidder der en "Anmeld" knap her på siden.