Avatar billede fldksvj Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Msgbox i søg procedure fra Microsoft (DoCmd.DoMenuItem acFormBar)

Jeg har dannet en lille database som bruger denne kode til søgning i Db´en.

DoCmd.GoToRecord , , acFirst
    Screen.PreviousControl.SetFocus
    DoCmd.DoMenuItem acFormBar, acEditMenu, 10, , acMenuVer70

Koden er Microsoft egen standartkode.
Hvordan gemmer man søgekriteriet over i en variabel og hvordan får man en Msgbox til at poppe op med søgekriteriet når søgningen er gennemført.
Avatar billede mugs Novice
28. oktober 2003 - 21:34 #1
Kan sende et par eksempler på søgning. Blot læg din e-mail.
Avatar billede fldksvj Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:41 #2
svend_jensen@stofanet.dk
Avatar billede mugs Novice
28. oktober 2003 - 21:45 #3
Sendt.
Avatar billede fldksvj Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:45 #4
Nå-da... enten er det svært at læse at der er underscore mellem for og efternavn - eller også forsvinder underscoren i understregningen.
Jeg prøver igen:
svend_jensen@stofanet.dk
Avatar billede mugs Novice
28. oktober 2003 - 21:48 #5
Har også prøvet igen.
Avatar billede fldksvj Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:55 #6
Takker og uddeler points.
Avatar billede mugs Novice
28. oktober 2003 - 21:57 #7
Tak for point - Men nåede du at afprøve eksemplerne inden du uddelte point?
Avatar billede fldksvj Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:01 #8
Kun kort men det ser fornuftig ud. Jeg har noget at arbejde med og hvis jeg går i stå kan jeg jo spørge igen. (og uddele point)
Avatar billede mugs Novice
28. oktober 2003 - 22:04 #9
OK - Du er velkommen tilbage.