Avatar billede thebest1020 Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:43 Der er 3 kommentarer

Deaktivering Firewall på router

Hej Eksperter...

Jeg skal have hjælp til at deaktivere min Firewall på min router... TopCom Skyr@cer WBR 244...
Eller bare hjælp til at åbne portene TCP og UDP...

Jeg har prøvet at sat følgende linier ind på routeren:
Allow Overnet WAN,* LAN,90.0.0.100 UDP,3390
Allow Overnet WAN,* LAN,90.0.0.100 TCP,4662

Så skulle de 2 helt nøjagtige porte være åben for 90.0.0.100... Men routeren er IKKE enig... Hvorfor..?

Hjæææææææææææææææælp...
På Forhånd TAK
Avatar billede thebest1020 Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:44 #1
-------- Mere --------
www.topcom.net er web adresse...
Kan ikke finde information som kan bruges der, eller i selve manualen...
Avatar billede mixeren Nybegynder
29. oktober 2003 - 00:55 #2
Har du kikket på "den store" manual på driver cd'en?

Og kunne du lokkes til at fortælle hvordan du har fået den koblet til din adsl?
(http://www.eksperten.dk/spm/420075)
Avatar billede mixeren Nybegynder
29. oktober 2003 - 01:02 #3
Kan du ikke opsætte dem som en virtual server? Altså som man ville lukke op for en http/ftp server. (side 41 i den manual på cd'en)