Avatar billede thelli Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mail TDC

Bliver altid promtet, at jeg skal indtaste konto / password men disse oplysninger står der. så jeg trykke bare ok.

Hvordan slipper jeg for dette træls problem?
er det fejl ved TDC ?
Avatar billede ird Praktikant
28. oktober 2003 - 16:49 #1
har du snakket med deres supportere
Avatar billede thelli Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:25 #2
nej, for jeg har hørt der er andre der har dette problem, som der var nogle der har fået en løsning på problemet
Avatar billede ird Praktikant
28. oktober 2003 - 19:33 #3
snak med dem på 80808080
Avatar billede vaase Nybegynder
28. oktober 2003 - 20:00 #4
Er du sikker på du har flueben i opret forbindelse automatisk.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:37 #5
Det er snarere en fejl i dit Oe. Prøv at opdatere programmet og se om det så ikke forsvinder. Kender også flere som har haft samme problem, og her skulle de geninstallere deres Oe, og så var problemet væk, men prøv først at opdatere.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 23:49 #6
Hvis du har flere mailadressser på din konto hos TDC, skal du i Outlook udelade alle undtagen een, så bliver du ikke promtet. Har selv 5 adresser men henter kun mails via den ene konto. Hos TDC ligge de jo i samme inbox
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2003 - 23:52 #7
Du skal selvfølgelig oprette alle dine accounts, men i Send/receive settings, skal du fjerne tjekmærket i Include account in this send/receive group på alle på nær een. Har du adresser hos andre udbydere, skal du ikke fjerne hakket på disse adresser.
Avatar billede thelli Nybegynder
29. oktober 2003 - 00:45 #8
har kun 1 adresse ved tdc + 8 ved anden udbyder, kun tdc der er problemet.
så det kan ikke være Oe der er problemet?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2003 - 08:11 #9
Jeg tror det er Outlook der har et problem med at have flere adresser i samme send/receive group hos samme udbyder, så hvis du ikke allerede har fjernet hakket i de 7 mailadresser hos den anden udbyder, så forsøg det lige.
Avatar billede vaase Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:16 #10
hov-sa har ret, hvis du har 2 udbydere vil den spørge efter den udbyder som står sidst som beskrevet. Det er ret logisk da du jo vil connecte dig til en anden forbindelse (udbyder) midt i hentning af mails. hvis du kørte modem ville den jo kalde op til udbyder nr. 2
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
16. november 2003 - 21:36 #11
Hejsa....

Min anbefaling er.......slet den TDC account, og opret den igen. Der er vist en OE opsætning, som er røget i svinget....:-)
Den skal IKKE prompte dig for user og pass.....om du så har 20 forskellige mail accounts ved 20 forskellige udbydere. Så land tid du, ved oprettelsen, har fortalt den at den skal huske user og pass, så skal den bare hente, når du beder den om det....:-)

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede thelli Nybegynder
04. november 2004 - 02:59 #12
desværre var der ingen af jeres svar der virket, har stadigvæk problem lukker spørgsmål