Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
28. oktober 2003 - 16:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan installeres gd lib på winxp

ja som overskriften siger vil jeg gerne vide hvordan man får gd-lib til at virke på en winxp

har php 4.3.2 og en apache web server
Avatar billede qcaze Nybegynder
28. oktober 2003 - 18:40 #1
php.ini (ligger standard under c:\windows\)

;Windows Extensions
...
extension=php_gd.dll

Fjern evt. semikolon foran extension. php_gd.dll burde ligge under PHP mappen..
Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:18 #2
ok det var jo let nok, men nu får jeg bare en fejlmeldning om internal server error, hvad gør jeg så
Avatar billede qcaze Nybegynder
29. oktober 2003 - 17:42 #3
Hvad siger din logs? (eg. Apache/logs/error.log og php/php_error.log?)
Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:02 #4
min apache log siger: [Wed Oct 29 18:00:59 2003] [error] [client 127.0.0.1] Premature end of script headers: c:/php/php.exe

og min php: tja kan ikke finde logfilen men når jeg prøver at åbne en af mine php filer siger xp at der er fundet en fejl i PHP Script Interpreter
Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
02. september 2004 - 20:49 #5
lukker