Avatar billede rexjr20 Nybegynder
28. oktober 2003 - 12:50 Der er 4 kommentarer

migrating fra win2k server til win2k3 server standard

hmm ville bare hører om der er nogle store bugs/fejl, man skal tage forbehold for når man migrere fra 2k til 2k3 ??
også inden for office of exchange, hvis der er noget altså...

håber i kan hjælpe...
på for hånd tak for hjælpen :)

nuværende opsætning :
DC = 2k server
exchange = 2k
office(alle maskiner) = 2k
Avatar billede lauge Nybegynder
28. oktober 2003 - 12:56 #1
jeg har opgraderet fra win2k server til 2003 web edition.
Her er det største problem, at finde frem til hvor man tænder for de ting man skal bruge. Rigtig mange services er slået fra.

Og så har jeg et problem med, at min ASP.NET bruger ikke opfører sig som på win2k.
Avatar billede rexjr20 Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:00 #2
mange tak for din kommentar

hmmm lyder ikke så godt det med asp.net, da det også bliver brugt her :/
men stadig mange tak for det... jeg kaster en post hvis jeg finder du af det =)
Avatar billede lauge Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:12 #3
jo der var en ting mere, jeg skulle installere Microsoft IE WebControls. Det gik der også lidt ged i, så jeg endte med at installere dll'en manuelt. Men nu virker det hele så også som det skal.
Avatar billede tomdane Nybegynder
06. november 2003 - 12:42 #4
Jeg har lige i week-enden opgraderet vores PDC fra NT 4.0 til 03, foruden jeg har installeret 03 på 2 helt nye servere. Det kører som en drøm, og det eneste problem jeg havde var at jeg var nødt til at skifte netkort (men det var også en 5 år gammel maskine).