Avatar billede expl0it Nybegynder
28. oktober 2003 - 12:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kilde til at kunne uploade billeder på side+at skrive tekst?

Jeg ville høre om det kunne lade sig gøre at lave en admin kode for flere forskellige personer, sådan at de kan gå ind og skrive ting om sig, og feks. uploade et billed, det skal ikke være asp.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig =)
Avatar billede keysersoze Guru
28. oktober 2003 - 12:16 #1
du skriver at du ikke vil bruge asp - men du er nødt til at bruge en eller anden form for serverside sprog og dvs enten asp, jsp, .net eller php... Du kan ikke gøre det i ren html...

så vil du benytte fx php i stedet for asp eller?
Avatar billede expl0it Nybegynder
28. oktober 2003 - 12:27 #2
Okay, så skal det være PHP.
Avatar billede keysersoze Guru
28. oktober 2003 - 12:42 #3
jeg arbejder selv i ASP og kan ikke lige give links til php-sider - men søg lidt her på eksperten, her er masser af links til steder hvor der både kan læres og downloades php