Avatar billede karsteng Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Layers til Paths

Hej. Kan man på en enkel måde konvertere en outline fra et layer eller mask til en path? Jeg har nogle simple bitmap-ikoner, der skal eksporteres til en Illustrator paths før jeg kan hente dem ind i 3D-Studio.
Avatar billede spe Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:22 #1
Vælg indholdet i laget ved at holde ctrl. tasten nede og klik på laget. Vælg så Pathpaletten og i paletttenssidemenu vælger du Make Work path. Og derefter Save path.

Til sidst vælger du file>export>Path to Illustrator

Har du vektormasker i forvejen, så vælg masken med den sort pil og gem den i path-paletten. og eksporter så
Avatar billede karsteng Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:27 #2
Fuldstændig hvad jeg skulle bruge! Du får naturligvis point. Havde det være Robinson havde du fået Talismanen ;-)
Avatar billede spe Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:29 #3
:-) Så må jeg heller lægge et svar
Avatar billede karsteng Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:31 #4
:-)