Avatar billede webbygger Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

en offentlig "www" mappe på webserveren hos Wannafind !

Jeg har lige et spørgsmål angående overstående..

Hos Wannafind.dk for man to mapper på webserveren, en sikker mappe til database mm. og så en offentlig "www" mappe og der skal alle offentlig filer gemmes så godt så langt. I starten troede jeg at alle filer lagde sig i denne mappe men nej. Så oprettede jeg en mappe i mit bibliotek med navnet www og der virker sådan set også, men editoren tilføjer links med f.eks
www/image/colour-burst.jpg men det virker ikke før jeg fjerner www, da www ikke "findes" på web-serveren. Nu sidder jeg og roder med et frameset, men det kan ikke lade sig gøre pga. www den tilføjer i src
Og den kan jeg IKKE rette til

HJÆLP SØGES pga. påbegyndende hårtab
Avatar billede crunch Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:23 #1
luk dreamweaver. åbn siderne med notepad. fjern alle steder der står www. start dreamweaver igen.
Avatar billede webbygger Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:44 #2
Ikke for noget, men er der ikke en mere holdbar løsningen på mit problem
Avatar billede webbygger Nybegynder
14. november 2003 - 20:02 #3
Crunch > jeg fandt ud af, at man kunne gøre det ved
site definition i DW, hvor man kan tilføj mappen hjemmesiden skal gemmes i !
Så jeg noppe selv points...