Avatar billede deejay_steel Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke instalere windows

Heysan...

Jeg sider lige med en pc der ikke kan instalere windows,
den starter fint op og booter også fra cdrom, og den begynder også at installere det, men hvergang den nåt til en fil der hedder driver.cab går den i stå....

Er der nogen der kender årsagen til det problem ????
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:14 #1
Hvilken windows snakker vi om ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:15 #2
Er det windows Xp, så prøv at brug nedenstående installationsdisketter. Havde selv problemer med Xp installationen, men da jeg brugte disketterne som opstart gik det hele som smurt.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=55820EDB-5039-4955-BCB7-4FED408EA73F
Avatar billede gandja Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:28 #3
er det når den skal kopiere filer fra cd'en til pc'en? hvis ja, så brænd en ny kopi. det kan være der er noget galt på cd'en. eller cd-rom drevet ikke har det så godt.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:36 #4
eller det er ramfejl!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:36 #5
gandja..har sikkert ret ..lav en ny..husk ikke at "færdig skrive"
Avatar billede gandja Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:49 #6
jo den skal nemlig færdig gøre cd'en. Har været ude for det problem mange gange og det er altid cd'en der er noget galt med. fordi den er risset eller beskidt og så kan cdrom drevet ikke så den.
Men skal ikke udelukke at det virker når den ikke er færdig gjort. men det er det bedste at færdig gøre cd'en. Mener jeg.
Avatar billede gandja Nybegynder
27. oktober 2003 - 19:51 #7
jeg mener:
fordi den er risset eller beskidt og så kan cdrom drevet ikke læse den."

og ikke "så den" UPS!!
Avatar billede deejay_steel Nybegynder
28. oktober 2003 - 06:36 #8
Det er win xp der er tale om i dette tilfælde, og ja det er når spanden er ved at kopiere filerne til harddisken, nu er der en af jer der forslår en ram fejl.... hvor sansynligt er det ?????
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:10 #9
meget..O)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:18 #10
jepper :)
tak for point