Avatar billede mons7 Nybegynder
11. september 1999 - 22:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Delphi fra bunden gratis!!!

Hvor kan man lære delphi programmering fra bunden og hvor downloader man programmet?

Kan man bruge en enkel teksteditor til at programmere i delphi?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
11. september 1999 - 22:34 #1
Nej du skal have Delphi, der findes en gratis (fuld version) på Alt om DATA Jubileums CD
Avatar billede volstrup Nybegynder
12. september 1999 - 00:08 #2
I teorien kan du godt programmere direkte i notepad, og så bagefter flytte det over i delphi, hvilket dog vil være højst upraktisk.

Dette er heller ikke nødvendigt, da den måde du programmere på i delphi stort set er en tekst editor!

Per Amdal Steffensen har lavet en ganske god begynderbog, ligeledes harKim Krarup Andersen. Den sidste er for tiden på tilbud til 48,- over det meste af landet, da den omhandler delphi 2, men sagtens kan bruges sammen med senere versioner af delphi!

Mvh Jacob Volstrup
Avatar billede mr.mads Nybegynder
12. september 1999 - 09:38 #3
Her er masser af gratis læsning
http://www.mcp.com/personal/
Den her er der i hvert fald:
Sams Teach Yourself Delphi 4 in 21 Days
Mvh.
Mads

PS: vær ikke bange for at oprette en profil, de gør dig ikke noget.
Avatar billede mora Nybegynder
21. september 1999 - 17:24 #4
der er også en kopi på komputer for alle´s cd 1999 nr. 5