Avatar billede delbanco Nybegynder
06. januar 2001 - 11:52 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

MS Outlook Expres

Mine vinduer bliver mindre og mindre. Hvordan indstiller man i OE så vinduer og andre indstillinger bibeholdes ?
Avatar billede handmade Nybegynder
06. januar 2001 - 11:54 #1
Du skal da bare hive og trække i de forskellige vinduer til de har den størrelse du ønsker
Avatar billede handmade Nybegynder
06. januar 2001 - 11:57 #2
I øvrigt kan du, ved at højreklikke på øverste værktøjslinje indstille nogle værdier direkte fra denne..
Avatar billede delbanco Nybegynder
06. januar 2001 - 12:03 #3
Jeg kan godt ændre formateringen, men hvordan bibeholdes denne, så den også fungerer efter at jeg har været ude af progremmet ?
Avatar billede handmade Nybegynder
06. januar 2001 - 12:06 #4
I min version (5.01) bibeholdes disse ændringer automatisk, hvilket jeg afgjort mener er det sædvanlige..
Avatar billede delbanco Nybegynder
06. januar 2001 - 12:17 #5
Sådan har det også været tidligere, men ikke i version 5.50 - hvad gør man her ?
Avatar billede savle Nybegynder
06. januar 2001 - 13:09 #7
Hej delbanco.
Hold Ctrl nede når du trækker i vinduet så skulle de være samme størrelse når du åbner dem igen.
Mvh.savle.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2001 - 13:30 #8
Jeg venstreklikker blot på bjælken i midten også kan jeg trække den op og ned og gøre øverste og nederste vindue større eller mindre. Bruger 5,5