Avatar billede rubin4z Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:54 Der er 7 kommentarer

Need logo!

Hey!
Jeg needer et logo til en hjemmeside jeg snart vil starte.
den hedder www.hellerup-unlock.dk og det må gerne stå i banneret. Jeg bruger farven: #408CFF som baggrunds farve i de fleste bokse.
Jeg havde forstillet mig noget med en mobil telefon og en nøgle eller noget...
Hilsen Anders
Avatar billede rubin4z Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:57 #1
Måske skulle jeg lige skrive at det er et mobil unlock firma... tåger fuldstændigt...
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:41 #2
http://www.frip.dk/choko/start.jpg det er bare lige en hurtig en, ved ikke lige hvad det er du søger, da man ikke kan se den side du har linket til
Avatar billede rubin4z Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:10 #3
#2 det ser da rimelig fedt ud...
Jeg skriver også at jeg ikke har lavet siden endnu...
Er der flere der vil prøve`?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:55 #4
prøver lige
Avatar billede dr0zie Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:55 #5
Hvad skal størlsen være?
Avatar billede coolaseyes Nybegynder
07. november 2003 - 15:34 #7
Undskyld jeg blander mig men man kan overhovedet ikke læse hvad der står på de der forslag det er da lige til at lukke op og skide i....helt ærligt