Avatar billede ozman Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbning i 'fullscreen'

Hvordan programmere jeg min html side til at åbne i 'full screen' hvis det da overhovedet er muligt???
Avatar billede hbm Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:39 #1
henter et script fra f.eks. www.viewsource.dk de har flere forkellige.
Der skal ligges en lille stump kode en på den side du vil åbne.
Husk man kommer retur fra fullscreen med alt + f4
Avatar billede hbm Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:43 #2
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2003 - 19:59 #3
<ole>

Men du skal nok overveje nøje, hvorvidt du virkelig ønsker at gøre det. Fullscreen virker for det første (og heldigvis) kun i IE og de fleste brugere irriteres voldsomt af det. Det regnes af de fleste for en seriøs uskik på WWW - og du risikerer at miste et væsentligt antal brugere.
Du skal nok overveje, om du har nogle _virkelig_ gode grunde til at bruge fullscreen - og om dit indhold er så godt og uundværligt, at brugerne vil bære over med dig  :)

/mvh
</bole>