Avatar billede namnam Nybegynder
26. oktober 2003 - 18:35 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Ny pc

Jeg skal have en ny pc, den anden er blevet meget ked af det (DØDE), og nu skal jeg have en ny.
Det jeg skal bruge den til er at lave noget simpel graffik og spille lidt.
Det må meget gerne være en saml selv, fordi det er så sjovt.. Nogen der kan anbefale nogle steder?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
26. oktober 2003 - 18:40 #1
køb det på nettet... hvor mange penge har du?
Avatar billede namnam Nybegynder
26. oktober 2003 - 18:42 #2
jeg har en 3000-5000 kr... men det er bare hvad der er fedt
Avatar billede tronic1 Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:06 #3
hvad har du af nuværende dele, som kan genbruges??
Cd-rom, diskettedrev, harddisk, lydkort, kabinet??
Man kan jo lige så godt spare der hvor man kan:)
Avatar billede namnam Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:29 #4
jeg har skærm 19" og jeg har et 36x drev diskette lyd og et relativt gammelt kabinet (har gennemlevet to opgraderinger), min harddik er kun på 9g såå.. men det er sådan set det. Jeg har også taster og mus.

:D
Avatar billede aceventura Nybegynder
27. oktober 2003 - 00:48 #5
www.shg.dk er et fint sted at starte, vil gerne sammensætte en til dig, men skal det være Amd eller Intel? =)
Avatar billede namnam Nybegynder
27. oktober 2003 - 10:06 #6
Det er sådan set ligemeget, da jeg ikke rigtig kender forskellene, men har da hørt fra adskellige kilder at man enten er til amd eller intel, men det er op til jer. men helst der hvor man får mest for pengene!
Avatar billede namnam Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:13 #7
:=)
Avatar billede donwang Nybegynder
27. oktober 2003 - 14:25 #8
www.computerland.dk har mange gode, billige systemer:)
Avatar billede namnam Nybegynder
27. oktober 2003 - 16:23 #9
donwang -> jeg syntes ikke at kunne finde nogle samle selv systemer...
Avatar billede namnam Nybegynder
27. oktober 2003 - 21:06 #10
Ace??
Avatar billede namnam Nybegynder
30. oktober 2003 - 08:24 #11
Der sker da ikke det helt store her... Hvis der ikke falder svar in 24 timer lukker jeg..

MVH NAM
Avatar billede namnam Nybegynder
01. november 2003 - 09:42 #12
MNå men så lukker jeg der er 10 point til dem der har svaret