Avatar billede bv32 Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

farvepatron printer mærkelige farver

Jeg har en HP 895 Cxi og har lige skiftet fravepatronen ud. Nu printer den nogle mærkelige farver. Rød bliver til lyserød, grøn bliver til blå, blå er ok, orange bliver til meget lyserød. Kunne det være at der er 3 grundfarver i patronen i 3 forskellige beholdere (rød, blå og hvad er det sidste, gul?) og at en af dem ikke fungerer, den gule måske?
Avatar billede toocool Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:19 #1
en 895 cxi bruger Photoret3 systemet, og dette system er ganske rigtigt 3-farvet.

Tror egentlig at din patron er over sidste salgsdato, har du stadig pakken? det står på den....

I alle tilfælde, aflever den hvor den er købt, det må være def.
Det kan ikke være skrivehovedet, for det sidder i blækpatronen og bliver derfor skiftet hver gang du skifter blæk.
Avatar billede bv32 Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:58 #2
Yep, du havde ret!