Avatar billede comminus Nybegynder
26. oktober 2003 - 12:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Audigy 2 Platinum eX

Mit spørgsmål består i, jeg har invisteret i et Soundblaster Audigy 2 Platinum eX, jeg har installeret det og det kører med den eksterne box der var med til. Jeg var intereserret i at høre om det ikke kunne lade sig gøre at bruge kortet seperat, altså sætte nogle høre-telefoner direkte i lydkortet bag i maskinen? Det er lidt noget BØVL at skulle slæpe den eksterne box med hver gang man skal til noget LAN...
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:46 #1
Nej. Konvertene sidder i breakout boksen. Men hvis du skal ud at spille kan du bare bruge dit onboard lydkort. Ellers skulle du have købt et kort uden extern boks
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:46 #2
Det var et svar :-)
Avatar billede madhawk Nybegynder
23. december 2003 - 17:46 #3
Mjow, skulle gerne være muligt.
Du kan bare bruge Front Ud bag på kortet, og sættet kortet til headphones.