Avatar billede wolf_ Nybegynder
05. januar 2001 - 23:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ftp server med dunamisk IP-adresse !!

JEg har ADSL hos Teledanmark og vil gerne have en ftp-server op at kører eller det vil sige jeg har fået den op at kører men med det ireterer mig ret kraftigt at hver gang maskiner har været genstartet for den ny IP-adresse.

Hvad er den bedste løsning på dette, jeg var inde og hente et program på TUCOWS idag da jeg var på arbejde, som skulle kunne klare det, men fik ikke sendt det hjem og nu kan jeh ikke huske hvad det hed :-((

Hvad er det bedste program at bruge til sådan noget og hvadan gør man ???
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
05. januar 2001 - 23:35 #1
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
05. januar 2001 - 23:35 #2
Avatar billede badedyr Nybegynder
06. januar 2001 - 00:35 #3
www.dyndns.com er en kanon god service og der findes nogle gode klienter der sørger for at din IP hele tiden er up to date!

Hvis du har en Windows NT/2000 kan jeg anbefale \"Direct Update\" som klient. Den er nem at administrere og kan køre som alm service under NT/2000

www.dyndns.org kan du vælge mellem flere forskellige domains: ditnavn.homeip.net, ditnavn.mine.nu osv