Avatar billede guanche Nybegynder
25. oktober 2003 - 19:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

overføre opsætning fra 1 pc til anden

vi har 4 ens ibm x31 bærbare hvor opsætningen skal være ens .

de kører win xp dk

er der ikke noget med at man kan overføre opsætningen på en eller anden måde fra 1 pc til en anden , hvordan gøres dette ??
Avatar billede popsy Novice
25. oktober 2003 - 19:49 #1
Du kan bruge Norton Ghost, men så vil der jo opstå et problem med hensyn til licens.
Avatar billede guanche Nybegynder
25. oktober 2003 - 19:51 #2
vi har ikke ghost
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. oktober 2003 - 19:52 #3
Så Nero..eller andet program der kan lave et image..O)
Avatar billede guanche Nybegynder
25. oktober 2003 - 19:54 #4
det vil fylde mere end der kan ligge på cd´n det er en pre install der er på de nye maskiner .

det er en funktion der ligger i xp men jeg ved ikke hvad den hedder
Avatar billede tobber100 Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:34 #5
Funktionen, du skal bruge ligger i windows.
Vælg programmer\tilbehør\systemværktøjer\overførsel af filer og indstillinger.
Følg den trinvis og problemet er løst.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:36 #6
Du er vidst ude i noget snavs.
Det er ganske rigtigt, at det kan la' sig gøre, men det vil kræve at du har købt en multi-licens til et givent antal maskiner. På den måde kan det sagtens la' sig gøre.
Du tænker sikkert på guiden som du finder her -
Start - Tilbehør - Systemværktøjer - "Overførsel af filer og indstillinger"
Avatar billede guanche Nybegynder
26. oktober 2003 - 01:37 #7
tak til tobber100 de kørte perfekt vi koblede en firewire disk på maskinen og lagde opsætningen ned på den så det tog 4 min så var de 4 maskiner ens i opsætningen af netværk og profiler mm

til Victor

nej det er ikke smuds ,den win xp der er på maskinerne er leveret fra ibm og det er sprit nye x31 bærbare med org s/n i bunden af maskinen samt der er manualer

og nu er det erhvervs mæssigt maskinerne bruges så der er styr på det hele