Avatar billede jbl1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 16:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows xp version til bærbar.

Hej. jeg har et spørgsmål. Jeg har købt en compac evo bærbar pc. Her har jeg fået en windows xp pro.
Er det ikke lovligt at lægge den ind på min anden bærebare, som er en medion.
I så fald, hvordan gør jeg, for den vil umiddelbart ikke lade mig installere den.

Jeg mener, jeg har jo købt og betalt den, så hvorfor skulle jeg ikke kunne bruge den på en af mine andre computere.
Avatar billede peet-49 Novice
25. oktober 2003 - 16:58 #1
Du må kun installere på een computer, den skal også aktiveres hos microsoft, så den ville i givet fald kun fungere i 30 dage.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. oktober 2003 - 17:10 #2
Det er rigtig som peet49 siger, du må kun have den på en maskine. Vil du helst have den på din bærbare maskine, så skal du afinstallere den på din anden maskine og så installere det på den bærbare. Så må du bruge et andet styrestysem på din compac. Og du bliver endda nødt til at have fat i Microsoft for at gøre det, for der må kun skiftes 8 hardwaredele ud om året. - mener jeg det er.
Avatar billede jbl1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 17:18 #3
ok fint med mig