Avatar billede fjensen111 Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:27 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

FTP program

Jeg har aldrig før brugt FTP program. Er der nogen der kan anbefale et godt, nemt og gratis program helst på dansk.
Jeg skal bruge det til almindelig overførsel så det behøves ikke være så avanceret
Avatar billede soreno Praktikant
24. oktober 2003 - 12:29 #1
Jeg kan ikke huske om man kan få filezilla på dansk:
http://filezilla.sourceforge.net/

Ellers er der jo Total Commander:
http://www.ghisler.com/
Avatar billede hcm Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:29 #2
SmartFTP er lige til at gå til, og så er det ganske gratis til privat brug
www.smartftp.com
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:31 #3
findes der noget dokumentation på dansk til smartftp
Avatar billede hcm Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:44 #4
Prøv at se her:
http://www.smartftp.com/localization/projects/danish/
Jeg har ikke selv kigget på det, men det ser ud som en komplet oversættelse
Avatar billede dorde Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:56 #5
Her er én som du allerede har. Det er Internet explorer. Du skriver bare "ftp://adresse". Der vil åbnes et windue hvor du skal taste dit brugernavn og password(IIS platform). Hvis apache så klik på filer og log på som.  Derefter kan du "trække og slippe" imellem windows ;-)
Avatar billede hcm Nybegynder
24. oktober 2003 - 13:05 #6
Jo, men smartftp har nogle fordele over Internet explorer, som f.eks. genoptage download...
Avatar billede hcm Nybegynder
30. oktober 2003 - 23:00 #7
Lukketid?
Avatar billede hcm Nybegynder
12. november 2003 - 09:37 #8
fjensen111> Mangler du noget info her? Ellers så luk spørgsmålet
Avatar billede hcm Nybegynder
29. november 2003 - 14:23 #9
Lukketid?