Avatar billede bruno Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:43 Der er 4 kommentarer

2 skærme på radeon 9800?

Kan man sætte 2 skærme på et Saphire Radeon 9800 eller skal man ud og investere i et nyt grafikkort?

Óversigt over pc:
Abit IC7-G bundkort
Saphire radeon 9800 grafikkort
1024 MB Corsair DDR ram
200 Gb HD
o.s.v
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:51 #1
Hvis du har 2 udgange på dit kort kan du godt :0)
Avatar billede bruno Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:02 #2
jeg har et alm skærm stik samt et super vhs stik (rundt stik med x antal ben) samt et stik der minder lidt om det normale skærmstik men er 50% breddere. Sammen med grafikkortet fik jeg en konverter d.v.s et mellemstykke der passer ind i dette breddere stik. Udgangen på dette mellemstykke ligner et alm skærmstik. Betyder det at hvis jeg monterer dette mellemstykke så kan jeg sætte skærm nr 2 til denne port?? (kan man skade noget ved at forsøge)?
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:07 #3
Det burde du kunne og der sker ikke noget ved at forsøge. Det værste der kan ske er at du ikke får noget signal til skaærm nr. 2...
Avatar billede andersenph Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:10 #4
http://www.rage3d.com/r3dtweak/
Her er et link til en side hvor de har god forstand på tv out og radeon kort,
Hvis du ikke kan få det til at spille....