Avatar billede stich Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:19 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Tema til fest..hehe

Hey...skal have tour de chambre i morgen, og lidt i tvivl om tema. Næsten fast besluttet på Irland; har noget irsk drikkemusik, Irish Coffee, og så irske flag til oppyntning. Guiness øl til dem der ikke kan lide irsk kaffe.
Vi SKAL servere en blandings drink, helst have noget musik, og så pynte op...så mangler hovedsageligt nogle forslag til oppyntingen!?!?
Men skulle der være en med et helt andet genialt tema, ville det også være fint :)

/ikke-alt-for-kreative-STICH
Avatar billede 3milio Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:24 #1
Jeg har engang været til en eventyr fest, hvor man delte rummet op i forskellige elementer. utrolig flot var det! men hvad med en rocker fest?
Avatar billede 3milio Nybegynder
23. oktober 2003 - 19:28 #2
Der kunne mange bare hænge alle sine porno blade op. og anskaffe sig nogle olie tønder som borde. hæng en dartskive op til noget pik måling, drik jer skide fulde i whisky, og gå ud om natten og gi dumme bøder ud ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
23. oktober 2003 - 20:11 #3
Musik: The Corrs - Runaway
Guiness, Murphy's, Beamish (MEGET mørk øl. ligesom Bock øl næsten, også en Caffrey :) Så er øllen vidst hjemme. :)

Håber du kan bruge det ;)
Avatar billede stich Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:18 #4
Tak for forslagene... men ik lige det jeg ledte efter :-/
milio: tour de chambre, vi skla bare være herinde i 30-50 min. måske, det er hele ideen...rundt og besøge hinanden på een aften. En sjov ide ellers, meeeen....
htmlkongen: tak, en smule anvendeligt, om end jeg som sagt havde tænkt på guiness (og det er den miksede drink der er KLART vigtigst). Musikken er også på plads...aner bare ikke hvad jeg kan pynte op med, udover flag...der problemet ligger :(
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:36 #5
lige et tip til en kanon irsk sang. Temaet fra Boondock saints. Blood of Cu Chulainn - Mychael Danna, Jeff Danna
Avatar billede stich Nybegynder
07. november 2003 - 07:01 #6
Sorry, havde helt glemt spørgsmålet... meneh, som sagt oppyntningen jeg var ude efter... Musik var dog også brugeligt, så vil godt give hhv. 7 og 8 points til htmlkongen og foxy_lade (hvis foxy lige gider smide et svar..;), da jeg bedst kan lide den Blood of Cu Chulainn (god sang!), og selv havde nævnt Guiness.
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
07. november 2003 - 09:32 #7
Så gerne :) jeg takker for points :)