Avatar billede ibberman Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Film fra digitalkamera

Hej eksperter :)

Jeg har et Kinox digitalkamera og jeg har prøvet at optage en lille film på ca 3 min. og nu har jeg så overført det til computeren, men jeg får bare grøn skærm når jeg vil afspille den.

Hvad kan være galt?
(jeg har prøvet at køre den gennem Gspot og den siger jeg har de rigtige codecs + af kameraet kan godt selv afspille den på kameraet)

-Ibberman
Avatar billede htmlkongen Novice
23. oktober 2003 - 12:31 #1
Prøv at downloade DivX, det burde kunne spille det, men det kommer an på hvad formatet er (AVI, MPEG osv) Ellers prøv QuickTime
Avatar billede ibberman Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:08 #2
Jeg har prøvet med divx player, og jeg har alle codecs, men stadig grøn skærm... Den har været gennem Dr. Divx, men stadig ingenting...

Andre forslag??