Avatar billede dantorm Nybegynder
22. oktober 2003 - 23:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

opgradering / sprogskift

kan man skifte fra en engelsk windows XP pro, til en Dansk windows XP pro, med en opgraderings CD, uden at skulle formattere eller lign.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. oktober 2003 - 23:51 #1
Nej, det lader sig ikke gøre, du bliver nødt til at installere påny og ikke oven i den engelske version.
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. oktober 2003 - 23:53 #2
jeg mener heller ikke at du kan bruge opgraderingen til at installere fra bunden.
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2003 - 09:17 #3
Som retaxes siger så kan det ikke lade sig gøre men derimod kan du godt indstaler en opgarderings cdrom på en ren hd dvs fra bunden men du skal altid have en fuld licens klar hvis der bliver spurgt efter den.
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2003 - 10:25 #4
resten> godt jeg tog et forbehold ;o)
Avatar billede dantorm Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:39 #5
ok.  det er fordi jeg havde regnet med at opgradere min win 98 med den danske version, men jeg kunne ikke partitionere og formatere en 80 GB HD med min
win 98 startdiskette, den ville kun "finde" 12,6 GB ?????
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:28 #6
du skulle kunne lave 6 startdisketter ud fra de filer der ligger på din WinXP.
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:28 #7
Ellers kan du bruge din cdrom :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:59 #8
resten> manden har installeret Win 98, så hvordan skal han bære sig ad, skal han bruge sin opgraderings CD eller hvad?
Avatar billede resten Nybegynder
23. oktober 2003 - 18:11 #9
Han kan bruge sin opgarderings cdrom præsis som vi andre kan med vores "normale" cdrom den eneste forskel er at hans cdrom kan finde på at spørge efter en fuld licens og så stopper han bare win 98 ind men det er ikke altid den gør det :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2003 - 18:16 #10
ok, 6 disketter er også en dårlig løsning, det tager for lang tid med det langsomme medie.

Takker for pointene..