Avatar billede skirk Nybegynder
22. oktober 2003 - 17:35 Der er 1 kommentar

Ghost2003 af en WinXP

Hej

Jeg vil gerne tag en ghost image af min C: partition som har WinXP installeret. Det fylder ca. en 4gb og jeg vil have dem på bootable cd'er, altså når jeg smækker cd 1 af ghost imaget i ja så installere den bare det hele :)

Når jeg booter op på en win98se boot disk og køre ghost2k3.exe ja så kan jeg ikke vælge at gemme det på cd'er (min plextor brænder er der oberhoved ikke)

Så hvordan laver jeg et ghost omage på cd'er og så det kan boote ?

MVH

Skirk
Avatar billede yepper Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:04 #1
Laver du ikke bare en bootdisk i ghost i stedet for at bruge din 'sure' ;o) )8'er, Når du booter fra den og laver dit image, kan du også vælge at den skal kopiere bootdisken over på backup cd'en ?

Vh - J